Odp: Problem w ulozeniu dietty:(

#13267

Hades
Keymaster

Z tego linku wybralem to:Sniadanie ( dom, 7:00 ):1 – 3 jajka cale, 50g platkow kukurydzianych+ 100ml mleka b: 30 t: 21 w: 492 – puszka tunczyka, 3 kromki grahama + 25g margarynyb: 37 t: 20 w: 493 – twarog poltlusty  150g + (szczypiorek, cebula, rzodkiew), 3 kromki grahama + 2 lyzki oliwy b: 35 t: 19 w: 54Drugie sniadanie ( szkola, 10:35 ): 1 – 5 bialek jajka + 50g platkow kukurydzianych b: 25 t: 2 w: 422 – 3 kromki grahama + 100g chudej szynki  b: 25 t: 3 w: 503 – twarog poltusty + 3 banany b: 30 t: 7 w: 52Przedobiad ( szkola, 13:30 ):1 – 3 kromki grahama + 100g chudej szynki  b: 25 t: 3 w: 502 – twarog poltlusty  150g + (szczypiorek, cebula, rzodkiew), 3 kromki grahama + 2 lyzki oliwy b: 35 t: 19 w: 543 – twarog poltlusty 150g + jogurt b: 39 t: 5 w: 40Obiadek ( t, w ? nie liczac salatki i sosu, 15:00 ):1 – 100g ryżu + polowa piersi z kurczaka + salatka + sosb: 35g t: 2 w: 802 – 100g kaszy gryczanej + polowa piersi z kurczaka + salatka + sosb: 38g t: 3 w: 70 Posilek przedtreningowy ( t, w ? nie liczac salatki i sosu, 17:00):1 – 50g ryżu + polowa piersi z kurczaka + salatka + sosb: 35g t: 2 w: 402 – 50g kaszy gryczanej + polowa piersi z kurczaka + salatka + sosb: 38g t: 3 w: 35 Posilek potreningowy ( bezposrednio po sesji, 19:30 ):1 – 3 banany b: 2 t: 1 w: 47 2 – jogurt 400g b: 16 t: 6 w: 54 Kolacja ( po przyjsciu do domu z silki, 20:00 ):1 ? puszka tunczyka b: 30 t: 1 w: 02 ? twarog chudy 150g b: 30 t: 1 w: 5Mysle ze to będzie dobre

Pin It on Pinterest