Odp: Problem z czworkami

#13193

Hades
Keymaster

oczywiscie znajdzie się jakis profesjonalista, który lubi katowac nogi, ale naprawde jest ich niewieluIOTR GLUCHOWSKI(uda razem z lydkami): 1.wspiecia na palce stojac-5serii x 12-15 powt.2.wypychanie ciezaru palcami na suwnicy ?5serii x 15-20 powt.3.przysiady ze sztanga na barkach-6serii(12,10,8,6,4 powt.)4.wypychanie na suwnicy(pod katem)-4serie x 6-8 powt.5.prostowanie nog na maszynie w siadzie- 4serie x 6-8 powt.6.ugianie nog na maszynie w lezeniu- 5serii(10,8,6,6,6 powt.)7.uginanie nog na maszynie stojac(jednonoz)-5serii x 8-10 powt. RADOSLAW SLODKIEWICZ(mięśnie ud na osobnym treningu z lydkami i brzuchem-mięśnie lydek trenowane intuicyjnie): 1.uginanie nog na maszynie lezac-4serie x 8-10 powt.2.martwy ciag na prostych nogach-4serie x 10-12 powt.3.prostowanie nog na maszynie w siadzie-4serie x 12-15 powt.4.przysiady ze sztanga na klatce piersiowej-4serie x 12-15 powt.5.wykroki ze sztanga na barkach-3-4 serie x 12-15 powt. MIROSLAW DASZKIEWICZ(na osobnej sesji):1.Przysiady ze sztanga na barkach-5serii x 8-10 powt.2.Prostowanie nog w siadzie na maszynie-5serii x 12-15 powt.3.Uginanie nog na maszynie w lezeniu-5serii x 12-15 powt.4.Wspiecia na palce w staniu ze sztanga na barkach-5serii x max. GUNTER SCHLIERKAMP(mięśnie ud na osobnej sesji, mięśnie lydek na jednej sesji z mięśniami naramiennymi): Lydki:1.wspiecia na palce stojac-3serie x 20-25 powt.2.wspiecia na palce siedzac-3serie x 20-25 powt. Uda:1.prostowanie nog na maszynie w siadzie-3serie x 15 powt.2.przysiady w poziomie na maszynie/suwnicy-3serie x 15 powt.3.wyciskanie ciezaru nogami na skosnej suwnicy-3serie x 15 powt.4.wyciskanie ciezaru nogami w pionie(nogi w gorze)-3serie x 15 powt.5.uginanie nog na maszynie w lezeniu -3serie x 5-15 powt.6.martwy ciag na prostych nogach-3serie x 5-15 powt. ARNOLD SCHWARZENEGGER( na wspolnej sesji mięśnie lydek ud i brzucha): 1.przysiady-6serii(15,10,8,8,6,4 powt.)2.przysiady ze sztanga z przodu-4serie (10,8,8,6 powt.)superseria:3.hack-przysiady-(1seria x 5 powt.- rozgrzewka)+5serii (10,8,8,8,8 powt.)4.uginanie nog na maszynie w lezeniu-( 1seria x 15 powt.-rozgrzewka)+5serii (10,8,8,8,8 powt.)seria laczona:5.uginanie nog(pojedynczo) stojac-5serii x 10 powt.6.martwy ciag na prostych nogach-5serii x 10 powt.7.wspiecia na palce-osle-5serii x 10 powt.8.wspiecia na palce stojac-5serii x 10 powt.9.wspiecia na palce siedzac-5serii x 10 powt.Aha Giera – TY  KOSKIE !! ;p

Pin It on Pinterest