Odp: prosze o sprawdzenie planu

#14184

Hades
Keymaster

plan caly do poprawy…kopiuje ten i modyfikuje tenoniedzialek: KLATKA WYCISKANIE SZTANGI W LEZENIU NA LAWCE POZIOMEJ- 4X12-6 WYCISKANIE SZTANGI W LEZENIU NA LAWCE SKOSNEJ-GLOWA W GORE 4X12-6 ROZPIETKI ZE SZTANGIELKAMI W LEZENIU NA LAWCE POZIOMEJ 4X10 BICEPSY: UGINANIE RAMION ZE SZTANGA STOJAC PODCHWYTEM 4X12-6 UGINANIE RAMION ZE SZTANGA NA "MODLITEWNIKU" 3X10 UGINANIE RAMION ZE SZTANGIELKAMI STOJAC PODCHWYTEM(Z "SUPINACJA" NADGARSTKA) 3X10 PRZEDRAMIE: UGINANIE NADGARSTKOW PODCHWYTEM i nachwytem W SIADZIE 4X15 WTOREK NOGI: PRZYSIADY ZE SZTANGA NA BARKACH 4X12-6 Przysiady wykroczne 4X12-6 MC na prostych 4X12-6 WSPIECIA NA PALCE W STANIU 4X15 CZWARTEK PLECY: drazek ?>jesli posiadasz 4 x maxPODCIAGANIE SZTANGI W OPADZIE(WIOSLOWANIE) 4X12-6j.w. sztangielka 4 x 12-6MC 4 x 12-6 TRICEPSY: WYCISKANIE "FRANCUSKIE" SZTANGI W LEZENIU 4X12-6 francuskie jednoracz 4X10 SOBOTA BARKI: WYCISKANIE SZTANGI ZZA GlOWY 4X12-6 PODCIAGANIE SZTANGI WZDlUz TlOWIA 4X12-6 Unoszenie sztangielek w opadzie tulowia 3X10i brzuch 3 razy w tyg o sredniej intesywnoscipozdro

Pin It on Pinterest