Odp: Pytanie Zielonego ;)

#14209

Hades
Keymaster

Przede wszytskim jezeli dopiero zapisales się na silownie zacznij od ulozenia przyzwoitego planu trenigowego (3-4 razy w tygodniu) do tego staraj się przeanalizowac swoje posilki narazie nie wspominam o diecie poniewaz zbyt wiele nowych utrudnien na poczatku moze zniechecic. Jedz 3 podstawowe posilki dzienie uzupelniaj je w miare mozliwosci jeszcze 2 najlepiej o zwiekszonej zawartosci weglowodanow co nie powinno byc trudne. Pamietaj ze do 30min po silowni powinienes zjesc posilek potreningowy nie wazne czy będzie to jakis obiad czy tez odzywka wazne zebys to zrobil. Co do kreatyny – pierwsze 3-4 miesiace cwicz bez tego i rowniez bedziesz miec niezle wyniki co do gainera nie bardzo rozumiem ze go "miales" przeciez piszesz ze dopiero zapisales na silownie wiec w jakim cel go stosowales?? Niestety gainery białka itd. to podstawa tego sportu wiec albo poprostu zle dobrales sobie smak albo mieszales go z woda co faktycznie moze zle smakowac na drugi raz sprobuj mlekaPamietaj ze poczatki są zawsze ciezkie jezeli zastosujesz kreatynę na samym poczatku zaobserwujesz ten sam efekt co u kolegi ale jezeli zależy ci na czyms wiecej niz chwilowe wieksze mięśnie posluchaj mojej rady i zabierz się za suplementy dopiero po 3-4 miesiacach. Pamietaj o odzywianiu i treningu bo to podstawa

Pin It on Pinterest