Odp: Trening na koksię

#11316

Hades
Keymaster

Czyli w piątek skos tylko goraż?3 ćwiczenia na gore??odpusc sobie stary, katujesz mięśnie. One nie rosna dzieki temu, ze jak najwiecej je katujesz, tylko wtedy jak cwiczysz z glowa i dajesz im czas na odpoczynek. Masz tu plan na klate by leePriorytet na klate LeePONIEDZIALEK – Klatka piersiowa gorna czesc, Barki Klatka piersiowa gorna czesc: Wyciskanie sztangi na lawce skosnej glowa w gore – 12,10,8 Wyciskanie hantli na laweczce skosnej glowa w gore – 10,10,10 Rozpietki na laweczce skosnej glowa w gore – 12,12,12 Barki Wyciskanie sztangi zza karku – 12,10,8 Unoszenie hantelek na boki – 12,10,8 Podciaganie sztangi wzdluz ciała – 12,10,10 WTOREK – Nogi / brzuch / przedramiona Przysiady ze sztanga 12,10,8,8 Wyciskanie na suwnicy 10,10,10 Prostowanie na maszynie 12,12,12 Wspiecia na palcach – 4×20 SRODA – Wolne CZWARTEK – Klatka piersiowa dolna czesc, triceps Klatka piersiowa dolna czesc Wyciskanie sztangi na lawce plaskiej – 12,10,8,6 Wyciskanie hantlek na lawce plaskiej – 12,10,8,6 Rozpietki na lawce skosniej glowa w dol – 3×12 Pompki na poreczach – 3x max Triceps Prostowanie ramion na wyciagu(podchwytem)-2serie(10-12 powt.) Prostowanie ramion na wyciagu(nachwyt)-2serie(10-12 powt. Francuskie wyciskanie sztangielek stojac-4serie(10-12 powt.) Francuskie wyciskanie sztangi siedzac-4serie(10-12 powt.) PIATEK – Plecy, biceps Plecy Wioslowanie sztanga w opadzie / podchwytem – 12,10,8 Wioslowanie hantelka – 12,10,8 Sciaganie drazka wyciagu do klatki w waskim uchwycie – 12,10,8 Sztrugsy – 12,10,8 Martwy ciag – 12,10,8 Biceps Uginanie ramion ze sztanga stojac-4serie(10-12 powt.) Uginanie ramion ze sztangielkami stojac(uchwyt mlotkowy)-3 serie(10-12 powt.) Uginanie o kolano 3x 10 SOBOTA, NIEDZIELA – WOLNEChociaz w sumie tu tez katowanie gory jest troche.Mozesz robic progresje

Pin It on Pinterest