Odp: Trening na mase Domowy

#19646

Hades
Keymaster

Jesli masa to polecam 3 dni treningowe i dzien przerwy miedzy nimi.Poniedzialek: klatka, bicepsWtorek: wolneSroda: plecy, tricepsCzwartek: wolnePiatek: barki, nogiSobota: wolneNiedziela: wolne Klatka piersiowa:- wyciskanie sztangi na lawce prostej 4 serie 12,10,8,8 powt.- wyciskanie hantli na lawce skosnej glowa w gore 4 serie po 10 powt.- wyciskanie sztangi na lawce skosnej glowa w gore 4 serie 12,10,8,8 powt.(to zmien na rozpietki)Plecy:- podciaganie na drazku 3 serie po max powt.- podciaganie konca sztangi w opadzie 3 serie 12,10,8,8 powt.(zmienil bym na podciaganie sztangi w opadzie)- podciaganie sztangielki w opadzie tulowia 3 serie 10-8 powt.- martwy ciag ze sztanga 3 serie 12,10,8 powt. BARKI:- wyciskanie sztangi zaa karku 4 serie, 12,10,8,8 powt.(zmienilbym na wyciskanie sprzed glowy)- podciaganie sztangi wzdluz tulowia stojac,4 serie 12-10 powt.- unoszenie ramion ze sztangielkami w opadzie tulowia, 4 serie po 10 powt. Kaptury:- wznosy barkow tzw. ‘sztrugsy’ ze sztangielkami 4 serie po 8-10powt. Uda:- przysiady ze sztanga trzymana na barkach 4 serie 14,12,10,8powt.- wyprostny na maszynie siedzac 4 serie po 10powt.- uginanie nog w lezeniu 4 serie po 10 powt.Tu pozamieniaj maszyny na wolne ciezary skoro to masa ma bycLydki:- wspiecia na palce stojac ze sztanga na barkach 3 serie 15-20powt.- wspiecia na palce siedzac 3 serie po 15-20 powt.Moglbys jeszcze cos dodac do tricepsow i bicepsowEkspertem nie jestem ale na pierwszy rzut oka wprowadzil bym takie zmiany

Pin It on Pinterest