Odp: Trening z priorytetem.

#14161

Hades
Keymaster

strasznie namieszalesPodciaganie sztangi wzdluz tulowia 3 x 10to mozesz robic, ale czy wiesz ze to ćwiczenie jest kontuzjogenne? ruch w stawach jest bardzo nienaturalny i mozna miec problemy na starosc… a Ty w dodatku piszesz ze juz masz jakies problemy z barkami… ćwiczenie będzie wporzadku jesli zamienisz w nim sztange na sztangielkiWyciskanie sztangi sprzed glowy 4 x 12/18/8  – najwyzej zza glowyzza glowy jest rowniez kontuzjogenne, natomiast sprzed klatki nie, moze uzywasz zbyt dużego ciezaru? No i mozesz sprobowac zamiany sztangi na sztangielkiUnoszenie sztangielek bokiem w gore 3 x 10 – przodem tez nieunoszenie bokiem, pracuja aktony boczne. unoszenie przodem, aktony przednie. robiac wszelkie wyciskania na barki pracuja te dwa aktony wiec tam mozesz poporstu zwikszyc np o 1 serieTrening barkow powinien byc tak ulozony aby kazda glowa się rownomiernie rozwijala!ok teraz to:mogę np bic i barki?pon: bictric barkiwt:  klatka tricbicczw: plecy przedramiona/barkipt nogi barkiprzedramionamozesz robic bic/barki ale generalnie wszystko jest do bani. mial byc priorytet na obrecz barkowa a widze tu barki 3x tydzien i bic/tric 2x tydzien… Chcesz byc szerszy to procz barkow pracuj na plecamicos takiego bylo by wporzadku:pon biceps+triceps+tyl/bok barkow wt klatka+przedramionaczw plecy+przedramionapt barki przod/bok+nogipzdr

Pin It on Pinterest