Odp: TRENINGPOMOCY

#13657

Hades
Keymaster

Przykladowy plan treningu na mase, który dopiero co wkleilem w innym temacieoniedzialek Klata: wyciskanie na plaskiej 4s 12-10-8-8 wyciskanie na skosie 4s 12-10-8-8 rozpietki 3s 10p przenosy hantli 3s 8-10p Triceps wyciskanie francuskie lamana 4s 12-10-8-8 wyciskanie hantla siedzac (bokiem) 3s 8-10p pompki w podporze tylnim (czyli na lawkach) 3s makspowt. Wtorek: Nogi: przysiady (ze sztanga lub z hantlami) 4s 12-10-8-8, wykroki z hantlami 4s 12-10-8-8 syzyfki 4s maks powt. (mozesz tez robic je jako 1sze,dobrze rozgrzewa) wspiecia 4s maks powt. Sroda wolna Czwtk: Plecy: (przydalby się drazek do podciagania bo to najlepsze ćwiczenie na najszerszy grzbietu,kupisz taki drazek z mocowaniem do futryny w sportowym za ok.20zl) martwy ciag 12-10-8-8 (chodz nie jestem przekonany czy poczatkujacy powinni robic to ćwiczenie) wioslowanie sztanga lamana 12-10-8-8 wioslowanie hantla 12-10-8-8 szrugsy 4s maks.powt. Biceps: Uginanie ramion stojac (gryfem prostym lub lamanym) 12-10-8-8 uginanie ramion z hatelkami siedzac 3s 8-10p stosuj tu supinacje uginanie ramion z hantlami w chwycie mlotkowym 3s 8-10p (mozesz co trening zmieniac,robiac ugiecia o udo 3s 8-10p) Piatek Barki: Wyciskanie zza karku 4s 12-10-8-8 wznosy hantli bokiem (stojac) 3s 8-10 wznosy hantli przodem (stojac) 3s 8-10 wznosy w opadzie tulowia (siedzac) 3s 8-10 przyciaganie sztangi do brody (prosta lub lamana) 3s 12-10-8 Brzuch 3x w tygodniu wznosy nog w lezeniu (najlepiej na lawce plaskiej bez dotykania ziemi) 3s maks powt. sklony w lezeniu plaskim 3s maks powt skretosklony (mozesz np.ze sztanga na stojaco,albo zwykle) 3s maks powt Minimum piec posilkow dziennie w rownych odstepach czasu, np. co 4 godziny. Posilki bogate w wegle (ryz,kasza,makaron) i białko (kuraki, sery, tunczyki). Mozesz ostatecznie kupic gainera, ale czym pozniej zaczniesz z odzywkami tym lepiej. Po szesciu miesiacach mozesz kupic pierwsza krete.Uwaga!Dzis promocja, ten post jest warty jedyne 99,99zl  'ludek'

Pin It on Pinterest