Odp: Witam … Plan treningowy do sprawdzenia

#10841

ttt
Uczestnik

1 treningKlata 8-10 serii? Wyciskanie na lawce prostej  4 serie 10,8,6,6 ? Wyciskanie na lawce poziomej glowa do gory  3 serie 10,8,6 ? Rozpietki na skosnej glowa do gory 3 serie 10,8,6mięśnie naramienne (bary) 6-8 serii? Wyciskanie sztangi zza glowy 4 serie 11,11,10,9? Wznosy w opadzie 3×10? Rozpietki przodem 3 serie 11,10,92 treningPlecy 8-10 serii? Podciaganie na drazku 4x max ? Podciaganie (wioslowanie) w lezeniu na laweczce poziomej 4 serie 10,10,10,10? Podciaganie sztangielki w opadzie(wioslowanie) 4 serie 11,11,10,10 (na kazda reke)? MC 3 serie x10Biceps 6-8 serii? Uginanie ramion ze sztanga stojac podchwytem 4 serie .10,10,8,6,? Chwyt mlotkowy 3×10? Uginanie ramienia ze sztangielka w siadzie-w podporze o kolano 3 serie 10Triceps 6-8 serii? Wyciskanie na lawce plaskiej waskim uchwytem 3x 10,10,10? Prostownie ramienia ze sztangielka w opadzie tulowia      3 serie 10,8,8 lub Wyciskanie francuskie jednoracz sztangielka stojac (lub siedzac) 4 serie 10,10,8,8? Pompki w podporze tylem 3 x maxstosuje faze negatywna ale chyba za duzy ciezar stosuje i za bardzo się nie skupićm na niej … zmniejsze ciezar i skupie się na prawidlowym wykonaniu. I mysle jeszcze zeby robic ten trening 4 razy w tygodniu poniedzialek sroda piątek niedziela i znowu poniedzialek … moze tak byc? to wtedy będzie duza partia cwicziona po dużej partii mięśniowej dzien po dni. Moze tak byc ?

Pin It on Pinterest