Odp: Witam … Plan treningowy do sprawdzenia

#10808

Hades
Keymaster

PonKlata 8-10 serii?  Wyciskanie na lawce prostej  4 serie 10,8,6,6?  rozpietki 3×12-10?  przenosy 3×16-12Biceps 6-8 serii?  Uginanie ramion ze sztanga stojac podchwytem 4 serie .12,10,8,6,?  Chwyt mlotkowy 3×10?  Uginanie ramienia ze sztangielka w siadzie-w podporze o kolano 3 serie 10przedramie3 superserie-uginianie podchwyt-uginanie nadchwyt powt.max (25-15)SrodaPlecy 8-10 serii?  MC 3/4×10-6?  Podciaganie na drazku 4x max?  Podciaganie (wioslowanie) w lezeniu na laweczce poziomej 4×12-6?  Podciaganie sztangielki w opadzie(wioslowanie) 4×10 (na kazda reke)?  szrugsy 4x10Ptmięśnie naramienne (bary) 6-8 serii?  Wyciskanie sztangi zza glowy 4×12-8/6?  Wznosy w opadzie 3×10?  Wznosy w przod 3x10Triceps 6-8 serii?  Wyciskanie francuskie na lawce 12,10,8,3?  Prostownie ramienia ze sztangielka w opadzie tulowia/Wyciskanie francuskie jednoracz sztangielka stojac (lub siedzac) 3×10?  Pompki w podporze tylem 3 x maxbrzuch po kazdym treningu-nogi w zwisiie -brzuszki na lawce