Odp: Witam … Plan treningowy do sprawdzenia

#10826

ttt
Uczestnik

to zrobil bym takonKlata 8-10 serii?  Wyciskanie na lawce prostej  4 serie 10,8,6,6?  Wyciskanie na lawce poziomej glowa do gory  3 serie 10,8,6?  Rozpietki na skosnej glowa do gory 3 serie 10,8,6Biceps 6-8 serii?  Uginanie ramion ze sztanga stojac podchwytem 4 serie .10,10,8,6,?  Chwyt mlotkowy 3×10?  Uginanie ramienia ze sztangielka w siadzie-w podporze o kolano 3 serie 10SrodaPlecy 8-10 serii?  Podciaganie na drazku 4x max?  Podciaganie (wioslowanie) w lezeniu na laweczce poziomej 4 serie 10,10,10,10?  Podciaganie sztangielki w opadzie(wioslowanie) 4 serie 11,11,10,10 (na kazda reke)?  MC 3 serie x10mięśnie naramienne (bary) 6-8 serii?  Wyciskanie sztangi zza glowy 4 serie 11,11,10,9?  Wznosy w opadzie 3×10?  Rozpietki przodem 3 serie 11,10,9PtKlata 8-10 serii?  Wyciskanie na lawce prostej  4 serie 10,8,6,6?  Wyciskanie na lawce poziomej glowa do gory  3 serie 10,8,6?  Rozpietki na skosnej glowa do gory 3 serie 10,8,6Triceps 6-8 serii?  Wyciskanie na lawce plaskiej waskim uchwytem 3x 10,10,10?  Prostownie ramienia ze sztangielka w opadzie tulowia      3 serie 10,8,8 lub Wyciskanie francuskie jednoracz sztangielka stojac (lub siedzac) 4 serie 10,10,8,8?  Pompki w podporze tylem 3 x maxByloby dobrze?