Pilna sprawa

#84665

Hades
Keymaster

Podam kilka ćwiczen na grzbiet:
1.Podciąganie się na drążku w szerokim uchwycie (nachwytem)
-Mieonie zaangażowane w ćwiczeniu:mięśnie najszersze grzbietu, ob3e mniejsze, ob3e wieksze, podgrzebieniowe, dwugłowe ramion

2.Podciąganie sztangi w opadzie tulowia (wiosłowanie)
-Mieonie zaangażowane w ćwiczeniu:najszersze grzbietu, ob3e mniejsze, ob3e wieksze, podgrzebieniowe, czworoboczne, mięśnie rownoleg3oboczne

3.Podciąganie sztangielki w opadzie tulowia (wiosłowanie)
-Mieonie zaangażowane w ćwiczeniu:mięśnie najszersze grzbietu, ob3e mniejsze, ob3e wieksze, mięśnie rownoleg3oboczne

4.Podciąganie konca sztangi w opadzie tulowia
-Mieonie zaangażowane w ćwiczeniu:najszersze grzbietu, ob3e mniejsze, ob3e wieksze, podgrzebieniowe, czworoboczne, mięśnie rownoleg3oboczne

5.Przenoszenie sztangi w leżeniu na ławce poziomej
-Mieonie zaangażowane w ćwiczeniu:dolne partie mięśni najszerszych grzbietu, mięśnie zebate przednie, mięśnie piersiowe

6.Podciąganie sztangi (wiosłowanie) przodem do ławki poziomej
-Mieonie zaangażowane w ćwiczeniu:mięśnie najszersze grzbietu, ob3e mniejsze, ob3e wieksze

7.Martwy ciąg
-Mieonie zaangażowane w ćwiczeniu:prostowniki grzbietu, mięśnie najszersze grzbietu, pooladkowe, dwugłowe ud

Opis mięśni podałem bardzo szczego3owy, napisałem ci jedne z lepszych ćwiczen na mięśnie grzbietu.
Pozdrawiam:Tytan

Pin It on Pinterest