PLAN 4RO DNIOWY

#85318

Hades
Keymaster

a ja zrobie cos innego bede stara3 się cie namowia na trening 3 razy w tygodniu , mianowicie taki podział :
pon klatka + triceps
oroda plecy + biceps
pićtek barki + nogi

pamietaj że organizm oprocz zmeczenia grupy mięśniowej wyczerpuje tez zapasy energetyczne ktore na odnowe potrzebuje conajmniej 24 godziny , dlatego zaleca się wykonywanie pomiedzy sesjami treningowymi conajmniej 1 dzien przerwy , probowaćem 4 dniowy tez ale 3 dniowy przynosi o wiele wiecej rezultatow

a jesli już pisze to motaro , nie bardzo ten trening wyglada
Ja ćwicze tak
pon klat, bic, brzuch
wt barki,triceps
or wolne
czw plecy brzuch
pt nogi

po poniedziałkowym treningu triceps jest zmeczony i potrzebuje conajmniej 2 dni na regeneracje – tu nie ma ani dnia
jak wcześniej już wspomniano , jesli chcesz dobrze poćwiczyć plecy to i martwy robisz , a jesli robisz to prostowniki na drugo dzien mają zgon , a bez wypoczetych prostownikow to nie ma szans żebys rzetelnie nogi poćwiczył , jesli wogole

nie dobry taki podział

gucciano – jest tak ze przy ćwiczeniu plecow pracuje tylny akton barkow , praktycznie we wszystkich , i prawde mowi1c to takie zaangarzowanie może wystarczyć za ich trening
na plecy taki trening bym poleca3 :
– przenoszenie sztangielki za glowe w oparciu o lawke 12/18/6
– podciaganie na drążku szeroko do klatki 4 serie na max
– martwy ciąg 12/18/6/4
a na barki
– wyciskanie ?o3nierskie 15/12/18/6
– unoszenie sztangielek na boki 25/215/12

mi taki s3uzy juz ładny czas i dział super

polecam

narqua

Pin It on Pinterest