Plan do oceny… masowy…

#33506

Robert
Uczestnik

Witam ponownie, zalaczam poprawiony plan treningowy…**********************DZIEN 1Plecy:1.podciaganie na drazku/ przyciaganie gornego wyciagu do klatki 12,10,8,82.przyciaganie dolnego wyciagu do brzucha siedzac 12,10,8,83.podciaganie hantelki 12,10,8,84.wyprosty grzbietu 3x 12 (na prostownik)tricepsą. Wyciskanie francuskie sztanga prosta do czola lezac 12.10.8.2. Prostowanie rak na wyciagu gornym 12,10,83. Prostowanie reki ze sztangielka opierajac się o lawke 12,10,8Przedramiona1.zginanie nachwytem i podchwytem 2x max2. zginanie podchwytem stojac 2x maxDZIEN 2klatka1.Wyciskanie sztangi na lawce poziomej. 12,10 ,8 ,82.Wyciskanie sztangielek na lawce skosnej 12,10,8 83 Rozpietki poziomo 12,12,10,8Biceps:1. Uginanie przedramion ze sztanga lamana stojac 12,10,82. o kolanko sztangielka 3x 123. sztangielki w chwycie mlotkowym 12,10,8przedramionatak jak w dniu 1DZIEN 3Bary:Unoszenie hantelek bokiem w opadzie tulowia 12,10,8wyciskanie sztangi przodem 12,10,8Podciaganie sztangi do szyi 12,10,8kaptury -wniosy sztangi przodem na prostych rekach 12,10,8Nogi:1.Wyciskanie (suwnica) 12,10,8,82.Uginanie nog na maszynie 12,10,8,83 Prostowanie nog na maszynie 12,10,8,84 Wspinanie na palcach maszyna 3x max******************************************Mam nadzieje ze wieksze bledy wyeliminowalem.Pozdrawiam L.

Pin It on Pinterest