Plan 'masujacy'

#27342

Hades
Keymaster

Teraz wyglada nastepujaco: !–sizeo:1–span font-size:10pt;line-height:100% !–/sizeo–!–coloro:blue–span color:blue !–/coloro–uI Dzien/u!–colorc–/span!–/colorc–Barki:ol type ‚1’liWyciskanie sztangi sprzed glowy 12-10-10-8/liliUnoszenie sztangielek w bok w opadzie tulowia 4×8/liliUnoszenie ramion w przod ze sztangielkami/!–coloro:blue–span color:blue !–/coloro–Unoszenie sztangielek w bok stojac!–colorc–/span!–/colorc– 4×8 !–coloro:red–span color:red !–/coloro–Tu male pytanie, czy powinienem robic dwa bardzo podobne do siebie cwiczeniaż!–colorc–/span!–/colorc–/li/olUda: ol type ‚1’liPrzysiady ze sztanga na barkach 12-10-10-8/liliProstowanie nog w siadzie 12-10-10-8/liliUginanie nog w lezeniu 12-10-10-8/li/olLydki:ol type ‚1’liWspiecia na palce w staniu 4×15/li/ol!–coloro:blue–span color:blue !–/coloro–uII Dzien/u!–colorc–/span!–/colorc–Plecy:ol type ‚1’liSciaganie drazka wyciagu gornego w siadzie szerokim uchwytem (nachwyt) 4×8/liliMartwy ciag 12-10-10-8/liliPodciaganie konca sztangi opadzie 12-10-10-8/liliPodciaganie sztangi w opadzie („wioslowanie&#8221 12-10-10-8/li/olBiceps:ol type ‚1’liUginanie ramion ze sztanga na „modlitewniku” 3×8/liliUginanie ramion stojac (uchwyt „mlotkowy&#8221 3×8/liliUginanie ramion w siadzie – o kolano 3×8/li/olPrzedramiona:ol type ‚1’liUginania nadgarstkow podchwytem 2×15 (staly ciezar)/liliUginanie nadgarstkow nachwytem 2×15 (staly ciezar)/li/ol!–coloro:blue–span color:blue !–/coloro–uIII Dzien/u!–colorc–/span!–/colorc– Klatka piersiowa:ol type ‚1’liWyciskanie sztangi w lezeniu na laweczce 10-10-8-8/liliWyciskanie sztangi w lezeniu na laweczce (skos w gore) 10-10-8-8/liliRozpietki ze sztangielkami w lezeniu na lawce poziomej 10-10-8-8/li/olTriceps:ol type ‚1’liFrancuskie wyciskanie lezac 12-10-8/liliPompki na poreczach/Pompki w podporze tylem 3xmax/liliProstowanie ramienia na wyciagu podchwytem stojac 3x1li/ol !–sizec–/span!–/sizec–

Pin It on Pinterest