Plan na mase

#33411

Hades
Keymaster

OK czyli za waszymi radami plan wyglada takONklatka + bicepswyciskanie sztangi plasko 4×8-10wyciskanie hantlii glowa do gory 3×8-10rozpietki glowa w dol 3×10-12przenoszenie sztangielka 3x10uginanie przedramiona ze sztangielka "suplinacja" 2x10uginanie przedramion ze sztanga 3x8uginanie sztangielki w podporze o kolano 3x10Ugiecia przedramienia ze sztangielka w podporze o lawke 2x10Dodalem na poczatek 2 serie suplinacji zeby przygotowac mięśnie do uginania ze sztanga, ktore jest dosyc ciezkim cwiczeniem.SRBarki + kaptury + przedramieunoszenie sztangielek bokiem 3x10wyciskanie sztangi z przed glowy (kat 75stopni) 3×8-10unoszenie sztangielek bokiem w opadzie tulowia 3x10unoszenie barkow ze sztangielkami 4x12zginanie nadgarstkow ze sztangielkami trzymanymi podchwytem 3×13-15zginanie nadgarstka ze sztangielka trzymana nachwytem 3×13-15Zmienilem kolejnosc ćwiczeń w barkach i ilość powt. w treningu przedramion,PTplecy + bicepswioslowanie ze sztanga 4x10wioslowanie ze sztangielka 3x10sciaganie drazka wyciagu gornego do karku 4x12MC 3x10francuskie wyciskanie sztangi 3×8-10 prostowanie przedramienia w tyl ze sztangielka 3×8-10pompki w podporze 4xMaxMC wrzucony na koniec, dodalem po serii do wioslowania sztanga i sciagania drazku.thx za wszystkie porady, jesl w tym planie bylyby jeszcze jakies bledy to Proszę o korekte.pzdr

Pin It on Pinterest