Plan poczatkujacego do oceny.

#87502

Hades
Keymaster

Co do lekarza…powiedział,że mogę trenować ale nie mogę robia wielkich ciezarow, dopoki mi się wszystkie mięśnie nie wzmocnia, tak by mi bark się nie telepa3 po panewce.
A oto nowy plan(ilość powtórzeń się nie zmieniła):
Pon:
Klata-ławka prosta,ławka skosem,przenoszenie sztangielki za głowa leżąc,rozpietki
Biceps-wznosy sztangielek,modlitewnik,wyciąg
Przedramiona-unoszenie nadgarstkow z hantlami podchwyt i nachwyt
Oroda:
Plecy-przyciąganie dr1zka na wyciągu,wiosłowanie,przyciąganie sztangielki do klatki w oparciu,zamiast martwego ciągu- wznoszenie tułowia leżąc na takim przy?1dzie, gdzie blokuje się nogi a od pasa w gore się wisi(nie wiem jak to się nazywa )
Barki-wyciskanie sztangi siedząc 3×10,machanie hantlami w opadzie tułowia 3×10,wnosy hantli na boki,podciągnie sztangi do brody,szrugsy
Pi1tek:
Uda-rowerek,wyciskanie na maszynie,przysiady ze sztanga na plecach 3×8,przyciąganie na maszynie leżąc na brzuchu
Lydki-wyciskanie lydkami na tej samej maszynie co sierobi uda 4×8,wspiecia na palce na drabince z obci1zeniem 3×10
Brzuch-brzuszki 2×20,brzuszki bokiem 3×10,unoszenie nog wisz1c 3×10
Triceps- w1skie pompki, wyciskanie francuskie,ćwiczenie na wyciągu.

😕 Mam nadzieje że ten plan jest lepszy,jeśli tak to od jutra wprowadzam go w życie

Pin It on Pinterest