plan treningowy do oceny

#24213

Hades
Keymaster

Poniedzialek – klatka piersiowa + biceps 1. Wyciskanie sztangi w lezeniu na lawce skosnej– 4×12-8p 2. Wyciskanie hantelek na laweczce skosnej – 3×12-8p 3. Rozpietki na laweczce skosnej – 3×12-6p 1. Uginanie ramion ze sztanga stojac podchwytem 3×12-8p2. Uginanie ramion siedzac na lawce skosnej- uchwyt mlotkowy– 3×12-8p 3. Uginanie o kolano – 3×12-8p Wtorek – wolne Sroda – barki + brzuch 1. Wyciskanie sztangi zza karku – 4×12-8p1. Unoszenie sztangielek bokiem w gore– 3×12-8p 2. Podciaganie sztangi wzdluz tulowia – 3×12-8p z obciazeniem1. Unoszenie nog w zwisie na drazku– 4×20 2. Sklony w lezeniu na lawce skosnej, glowa do gory– 4x20p 3. Sklony tulowie z linka wyciagu kleczac – 4x20p 4. Sklony boczne ze sztangielkami– 4x20p Czwartek – wolne Piatek – plecy + triceps 1. Podciagnie na drazku – 4xmax 2. Wioslowanie sztanga – 4×12-6p 3. WIoslowanie sztangielka –4×12-8p 4. MC lub "dzien dobry" jw4. Szrugsy– 4×12-8p 1. Wyciskanie „francuskie” sztanga lezac- 3×12-8p 2. Prostowanie ramion na wyciagu stojac 3×12-8p 3. Pompki w podporze tylem 3xmax Sobota, Niedziela – wolne a gdzie ćwiczenia mięśni nog???!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!game over oczywiscie w seriach progresja pozdr

Pin It on Pinterest