plan treningowy – potrzebna pomoc

#43507

Hades
Keymaster

no wiec co nieco juz rozumiem, i wymyslilem tez co nieco. a mianowicie:
chcialbym cwiczyc w kazdy dzien trenigowy brzuch + uda i lydki, niezaleznie od reszty, czyli to wcisnac w kazdy dzien z treningiem. mialem nie cwiczyc przez caly tydzen wiec zastanawiam się kiedy zrobic sieste, wyaje mi się ze odpowiadalo by mi takie cos jak:
po-cwiczacy
wt.-cwicz
sr-odpoczynek
czw-swicz.
pićt-cwicz
sob-odpoczynek
niedziela-odpoczynek
bybnajmniej narazie, apozniej gdy zobacze efekty i się przyzwycaje mozna by dodac jeszcze jeden dzien treningu, nie wiem czy dobrze pomyslalem.
Teraz tak, wiem ze chce zawsze cwiczyc nogi(uda+lydki)oraz brzucho, reszte musze jakos dopasowac.dla mnie nie gra to dużej roli co będzie w którym dniu. Mam do rozdysponowania wiec o ile dobrze mysle: klatka barki, grzbiet, biceps, triceps. Moze ktos podpowie jak mozna by to wcisnac na poszczegolne dni ktore wybralem, aby mialo to sens. Nie wiem jaka liczbe powtórzeń takze zastosowac, lubie dlugi wysilek, ale nie chce spalic mięśnia, co niby rozilem do tej pory, wiec Proszę o pomoc.
Z gora thx.

Pin It on Pinterest