Plan treningu do sprawdzenia…

#30330

Hades
Keymaster

1. Calkowicie nie rozumiem dlaczego pierwsze 2 dni w tygodniu nie moga byc wolne, wg mnie tak samo wyjdzie pierwsze czy ostatnie, jakbym zalozyl ze mój tydzien zaczyna się od srody to wtedy są 2 pierwsze dni treningowe a ostatnie (w tym zalozeniu poniedzialek i wtorek) są wolne no i chyba gites wychodzi… 2. Triceps z bicepsem bez problemu zmienie… 3. 2 razy w tygodniu klatka bo jakbym tak nie dal to by mi wyszlo 3 dni treningowe w tygodniu, a tak nie chce. 2 razy tez nie dam rady, albo bym musial miec 5 dni treningowe albo rozlozyc partie ciała na 2 dni trenigowe a to by juz wychodzilo ze jeden trning trwal okolo 2h a to juz dla mnie zaduzo, nie mam na tyle czasu. Postanowilem wypelnic czwarty dzien klatka + jakims innym cwiczeniem.4. Zmniejsze ilość ćwiczeń na triceps, cos wywale. A serii planuje tak po 3.5. Wyciskanie na barki tez zmniejsze, wywale wyciskanie sztangielek siedzac.6. Grzbiet, MC mi wlasciwie nie podchodzi, no i wioslowanie bym tez jedno zrobil tylko, ale nie wiem czym mialbym wypelnic ta luke bo nie mam maszyn wiec nie wiem…7. Nogi, kolejnosc zmienie, ale nie wiem co wiecej dolozyc, jak juz pisalem maszyn nie mam…

Pin It on Pinterest