Planik :)

#85462

Hades
Keymaster

Sorka TQM – gdzieś mi ukn13 ten temat
ma3a propozycja dla Ciebie

Siady (2x w tygodniu w pn i pt – jako pierwsze w treningu, przed treningiem 3awy) dodajesz po nich jednoćwiczenie pimocnicze – np skony stojąc, skłony izolowne, skony boczne

1
75 4×4
70 3×3
2
80 3×3
70 3×3
3
85 3×3
70 3×3
4
85 3×3
70 3×3
5
90 2×2
70 3×3
6
90 2×2
70 3×3
7
95 2×2
70 3×3
8
100 2×1
70 3×3
9
70 2×3
105-110 x1

Ci1gi (robisz 1x w tygodniu po barkach) dodajesz 1 ćwiczenie pomocnicze – skłony lub podciąganie w opadzie

75 4×4
80 3×3
85 3×3
85 3×3
90 2×2
90 2×2
95 2×2
100 2×1
105-110 x1 (nie w orode a w pt – po sprawdzianie z ławki)

Sprawdzian robisz z całego TS – czyli najpierw siady potem 3awa i potem ciągi
no chyba że nie chcesz się tak meczya na raz to zrob sprawdziany osobno ale wtedy dobrze by było tak
opuocia lekki trening siadow w 9 tygodniu a w orode sprawdzian z siadow
sprawdzian z ciągow zrobia w pt lub sobote
3awa podobnie jak ciągi

Pin It on Pinterest