Podciaganie się na drazku

#21374

Hades
Keymaster

chlopie, ile razy mam pisac to samo. Kazde ćwiczenie na plecy dziala na najszerszy grzbietu (nawet MC) tylko niektore ćwiczenia są odpowiednio ukierunkowane na zwiekszenie masy w szerz, na grubosc mięśnia, gorna czesc plecow, srodkowa, badz dolna(atakujemy miesien z innej strony i inne grupy mięśniowe plecow zmieniajac chwyt, miejsce podciagania sztangi lub drazka itp.). Juz to pisalem kiedys:na tzw. szerokosc plecow:podciaganie się szerokim nachwytempodciaganie się neutralnym chwytempodciaganie się podchwytemwyciag gornywyciag dolnyitpna tzw. grubosc plecow:uwioslowanie sztanga/u – czym węższy chwyt tym bardziej obciazasz mięśnie rownoległoboczne, jesli łokcie odprowadzasz na bok (pod katem 90 stopni do T) do klatki piersiowej to bardziej obciazasz mięśnie czworoboczne grzbietu, obłe większe, mniejsze i tylne aktony mięśni naramiennychuwioslowanie sztangielka/u jesli łokieć pracuje wzdłuż tułowia-pracują mocniej gorne i środkowe części mięsni najszerszych ,ale jesli łokieć pracuje w bok od tułowia(pod kątem 90 stopni)-pracują mocniej gorne części mięsni najszerszychuwioslowanie konca sztagni/u – mocniej zaangażowane gorne części mięsni najszerszych i mięśni obłych-łokcie prowadzimy w bok od tułowia gdy posiadasz drazek typu "T" na koncu sztangi; jesli drazek/raczka rownolegla to łokcie prowadzone są wzdłuż tułowia-mocniej zaangażowane środkowe części mięsni najszerszych i obłych uwioslowanie hantlami/uitd

Pin It on Pinterest