Polaczenie treningu na sile z masowym.

#23394

Hades
Keymaster

Jak idzie Ci masa i sila w gore to cwiczy tak dalej. W tych treningach na sile jest to dosc popularna metoda (zwykle nie jest to 12-6 tylko 10;8-4;2 np:Klatka: 1)wyciskanie sztangi leżąc 5 seri progresja od 10 do 2 powtorzeń 2)"dociskanie" 4 serie po 6 powtorzeń 3)"system 15" 4 serie 4) wyciskanie sztangi w skosie 4 serie po 12 powtorzeńlubWyciskanie leżąc uchwyt 81 cm 50% – 10; 60% – 8; 70% – 5; 80% – 3; 90% – 2; 95% – 1; 100%- 1; 100%- 1; 100%- 1 Wyciskanie sztangi w skosie głową do dołu 8-6-4-3-3 Rozpiętki w skosie hantlami 10-10-8-8lub1. Wyciskanie klasyczne: x/10 x2; x/8; x/6; x/5; x/4 x2 2. Wyciskanie skos głową w gorę: x/8; x/6; x/4 x2 3. Wyciskanie wąsko: x/8; x/6; x/4 x2 4. Tricepsy pompki na poręczach: x/10; x/8; x/6 x2 5. Tricepsy wyciskanie francuskie leżac x/10; x/8; x/6 x2,bo gdy masa rosnie to i sila rowniez. W taki sposob najlatwiej zrobic sile gdy jest oparta na masie mięśniowejale jesli twoim celem jest tylko i wylacznie sila a waga ma stac w miejscu to stosuj ilość serii i powtórzeń charakterystycznych w treningu silowym:1. Wyciskanie klasyczne 50%-6 70%-2 85%-1 95%-1 100%-1 2. Wyciskanie wąsko 3-4,2,2 3. Pompki na poręczach 3-5Ja jestem zwolennikiem laczenia sily z masa w jednej partii. Jesli chodzi o mase to od 8-4 powtorzenia z progresja

Pin It on Pinterest