Pomocy Jesli ktos moze niech pomoze

#99067

Hades
Keymaster

najpierw zrob 2 tyg przerwy z 3apami – może przetrenowa3es
raz w tyg starczy je ćwiczyć
jeżeli dasz rade to sprobuj treningu GANGSTY
moj trening na biceps+triceps dla zaawansowanych:  
1 – francuskie wyciskanie sztangi w leżeniu 3serie 12,10, 8  2 – unoszenie przedramion ze sztanga stojac 3serie 12,10,8  3 – prostowanie ramion na wyciagu gornym 3serie 12,10, 8  4 – przemienne unoszenie sztangielek stojac 3serie 12,10,8  5 – francuskie wyciskanie sztangielki jednoracz 3serie 12, 10,8  6 – unoszenie przedramion z 3okciem oparty o udo 3serie 12,10,8  7 – prostowanie reki do tyłu w opadzie ze sztangielka 2serie na maxa  
ćwiczenia mozna 3aczya także w superserie najlepiej pasuje 3aczya ćwiczenie 5z6, 1z2, 3z4  
miedzy superseriami przerwy około ok. 120sekund  gdy trening jest bez superserii to przerwy powinny wynosia około 60-90sek  

p.s.
– ile masz lat ?
– jak czesto zmienia3es plany ?

Pin It on Pinterest