Potrzebna pomoc dieta + odżywki ;]

#31662

Hades
Keymaster

WitamPo pierwsze powinienes byl stworzyc osobny temat ale jesli juz piszesz w moim temacie to ci powiem…Jesli masz juz diete musisz ja stosowac codziennie przez 3 miesiace.Najpierw masz trening wstepny trwa on okolo 6 tygodni.Nastepnie budowanie masy mięśniowej okolo 4 tygodniPotem budowanie sily mięśniowej okolo 4 tygodnieTeraz nastepuje 1 tydzien regeneracji czyli trenujesz w systemie 1-1-2-1-2 co oznacza ze zaczynasz od dnia przerwy, trening,dwa dni przerwy, trening, dwa dni przerwy. I tutaj dajemy odpoczac organizmowi od standardowej diety i wracamy do tego co jedlismy wczesniej to nam pozwoli na regeneracje i budowe mięśni!!! Pamietaj ze po okresie ciezkich treningow powinien nastapic okres terningow o intesywnosci znacznie zmniejszonej !!!!!! Pamietaj lepiej wczesnie zaplanowac czas na odpoczynek niz byc do niego zmuszonym przez np. uraz !!!Dalszych etapow treningowych nie bede ci juz rozpisywal jak pochodzisz na silownie i pozapoznajesz ludzi tak jak ja to ci na pewno chetnie pomoga i poinstruluja Ja mialem na tyle farta ze poznalem bardzo dobrze trenera i wszystko mi pieknie tlumaczy i uklada treninga wyglada budowa jak pudzian tyle ze jest nizszy Moja rada na trening na poczatku ogolny:1 Klatka piersiowa —– ilość serii -6 ——— ilość powtórzeń – 10-122 naramienne —– ilość serii -6 ——— ilość powtórzeń – 10-123 grzebiet —– ilość serii -6 ——— ilość powtórzeń – 10-124 uda —– ilość serii -7 ——— ilość powtórzeń – 10-125 bicepsy —– ilość serii -4 ——— ilość powtórzeń – 10-126 tricepsy —– ilość serii -4 ——— ilość powtórzeń – 10-127 brzuch —– ilość serii -4 ——— ilość powtórzeń – max8 lydki —– ilość serii -4 ——— ilość powtórzeń – 10-129 czworoboczny —– ilość serii -4 ——— ilość powtórzeń – 10-12Jakbys mial jeszcze jakies pytania to nie krepuj się w sumie jestem tez z niewielkim stazem i na pewno inni się znaja na tym lepiej ale powiedzialem ile moglem >pozdro

Pin It on Pinterest