potrzebny plan

#23399

Hades
Keymaster

Ćwiczyłem tym planem czyli według Lee w sumie tylko kilka przerobekoniedziałek – klatka piersiowa + bicepsą. Wyciskanie na ławeczce płaskiej – 4×12-6p2. Wyciskanie hantelek na ławeczce skośnej – 3×12-6p3. Rozpiętki na ławeczce skośnej – 3×12-6p1. Uganianie ze sztangą – 4×12-6p2. Uginanie o kolano – 3x10p1. Przedramię na ławce 3x12p Wtorek – wolneŚroda – barki 1. Unoszenie sztangielek w opadzie – 3×12-6p2. Unoszenie hantelek przodem – 3×12-6p3. Wyciskanie zza karku – 4×12-6p4. Sztrugsy ze sztanga – 3×12-6pCzwartek – wolnePiątek – plecy + tricepsą. Podciągnie na drążku – 3xmax2. Wiosłowanie sztangą – 3×12-6p3. Wiosłowanie na maszynie – 2x 2min4. Zwisając z ławki od pasa w gore twarzą do dołu podnosić się grzbietem – 3×121. Wyciskanie sztangi leżąc – 3×12-6p2. Uginanie francuskie leżąc do czoła 3×12-6p3. Pompki na poręczach z obciążeniem 3xmax Teraz z racji tego idzie lato warto coś porzeźbić więc jak sądzicie warto jest zmienić w tym planie liczbe powtorzeń tak by było w wiekszości ćwiczeń w kazdej seri po 12 lub 10 powtorzeń. Co mysliscie rownież o dodaniu do klatki jednego ćwiczenia tzn wyciskania na płasko wąskim uchwytem 4×10 .Ogolnie wszystkie partie mi "wchodzą" dobrze, łapy rosną jak szalone, lecz czuje lekki niedosyt ćwicząc barki, i mając je niesymetryczne (przednie aktony proporcjonalnie większe od środkowych i tylnych) oraz ćwicząc plecy. Pomożcie jak macie jakieś pomysły co dołożyć. Pozdro PS:Nog nie ćwicze ponieważ trenuje w klubie w piłkę nożną

Pin It on Pinterest