Potrzebuje pomocy z dieta..

#94434

Hades
Keymaster

1. chleb zytni pelnoziarnisty(100g)+ser zolty(20g)+szlanka soku(200g) 12g białka+7g tluszczu+77g weglow

2. 2 bu3ki(100g)+ser zo3ty(20g) 15,5g białka+7g tluszczu+60g weglow

3. chleb zytni pelnoziarnisty(100g)+ser zolty(20g)+ jogurt pitny(kefir 300g) 22g białka+12g tluszczu+99g weglow

4. obiad
mieso(np kotlet albo piers z kurczaka-100g)+ryz lub kasza(100g) 30g białka+27 tluszczu+91g wegli

5.przed treningiem
banan(100g)+płatki kukurydziane(100g) z mlekiem(200g) 15g białka+7g tluszczu+117g weglow
mleko odtluszczone w proszku(40g) 14,5g białka+0,3g tluszczu+20,5g weglow

6.po treningu
płatki owsiane(50g)+mleko(400g)+jajecznica z 3 jaj(150g)
35g białka+25g tluszczow+56g weglow
mleko odtluszczone w proszku(40g) 14,5g białka+0,3g tluszczu+20,5g weglow

169g białka 85g tluszczow 512g weglow (ok 2,7g białka na kg masy ciała)

wiec co do ryżu to po prostu mogę go przelkanac tylko w jednej postaci-z miesem z piersi kurczaka i takim bialym sosem to jest chyba zasmazka robiona z kurczaka czy cos takiego(nie znam się na tym ) i wtedy to jest naprawde swietne zarcie:D mam troche za duzo pieczywa(szczegolnie te bulki…)macie jakis pomysl czym to zastapic(najlepiej czyms co mozna zjesc w szkole bez problemu)? no wiec jak widzicie ja sobie popijam to mleko odtluszczone(ok 40g-8 lyzek) przed i po treningu, na razie bede się trzymal tej diety ztym ze dzis wyczytalem ze wegle pochodzace z owocow( w moim przypadku banan) jest lepszy po treningu a platki z mlekiem przed treningiem. jesli macie jeszcze jakies rady to walcie smialo:D zobaczymy czy cos przybiore na masie przez najblizsze 2-3 miesiace(oby).
aha to mleko mi najlepiej smakuje z 4 lyzeczkami ale z 8 tez tasie przelknac ale jest juz za geste troche.., lepiej troche wiecej wody i po sprawie

Pin It on Pinterest