problem z brzuchem i przedramionami, ocena planu

#89936

Hades
Keymaster

zacznijmy od ćwiczen na brzuch i przedramiona. Tak wiec brzuch jest jedynym mięśniem który się bardzo szybko regeneruje i można go ćwiczyć praktycznie codziennie (niska intensywnosa) lub trzy dni w tygodniu (ja tak robie). Z ćwiczen na brzuch rob spiecia w leżeniu oraz unoszenie nog w leżeniu po dwie serie każdego ćwiczenia gdzies po 20 powtórzeń i to ci w zupelnosci wystarczy. Co do przedramion to najlepszym według mnie ćwiczeniem jest nawijanie cieżarka na patyk (masz sznurek, z jednej strony przywiazujesz do patyku a z drugiej do cieżarka, chwytasz patyk i.. zwijasz), daje niesamowita pompe , tym ćwiczeniem jesli bedziesz go wykonywa3 raz w tygodniu w 4 seriach do oporu to bardzo ładnie ci się powinny rozbudowac przedramiona.

Co do planu dla ciebie to rob tak:
Czwartek: Klata + triceps
Piatek: Nogi
Niedziela: Barki + biceps + kaptury
Poniedziałek: Plecy

W sumie to troche nie rozumiem co ma kosz do ćwiczen…

Co do tych zakwasow w bicu to nie wiem co ma biceps do treningu plecow 🙄

Awiczenia dobierz sobie sam, kieruj się takimi zasadami:
-duże partie (klata, plecy, nogi) – 3 ćwiczenia (max 12 serii)
-mniejsze partie (bic, tric, barki) – 2-3 ćwiczenia (max 9 serii)

Nie rob takich ćwiczen jak przysiady, martwe ciagi i wszelkie ćwiczenia obciażajace kregos3up.

Co do twojego ostatnie pytania to 8 powtórzeń jest na mase choć posrednio siła też idzie, ogolnie jest przyjete że:
12-6 powtórzeń – masa
6-1 – siła
powyżej 12 rze1ba

z tym że na siłe możesz sobie robia np. takie piramidki 20(rozgrzekwa) – 8- 6-4-2-1

Rozpisałem się ale mysle że teraz już nie bedziesz miał problemow co do ułożenia sobie treningu

Pin It on Pinterest