problem z klata, co doradzicie?

#98907

Hades
Keymaster

oto moje propozycje na Twoja klatke – moze cos wybieżesz sobie:

A.) zmien kolejnosa ćwiczen, ilość powtórzeń wprowad1 ćwiczenia których nie wykonywa3es na klatke… np: wyciskanie sztangi w waskim uchwycie, przenoszenie sztangielki w leżeniu, wyciskanie sztangielek ze skretem do wewnatrz w ostatniej fazie ruchu, pompki na poreczach, wyciskanie sztangi na ławce skosnej w do3, baterfly

B.)
Zacznij trening klatki od rozpietek w celu wstepnego zmeczenia mięśni klatki piersiowej, poźniej np: wyciskanie sztangielek na skosie, wyciskanie sztangi na ławce plaskiej, przenoszenie sztangielki za glowe w leżeniu..

C.)
zasada 5-10-20
wykonujesz megaserie na klatke piersiowa
1. Wyciskanie sztangi na ławce plaskiej 5powtorzen – ćwiczenie wykonaa z dużym obciażeniem na 5ruchow – typowo silowe ćwiczenie – 1 serie wykonujemy z malym zapasem, przy kolejnych megaseriach przyda się pomoc partnera treningowego w celu wymuszenia ostatnich powtórzeń
2. Wyciskanie sztangielek na ławce skosnej 10powtorzen –
3. Baterfy (rozpietki) 20 powtórzeń

system 5-10-20 stosujemy przez około 6tygodni i tylko na jedna grupe mięśniowa, inne grupy cwiczymy jak dotychczas normalnym systemem..
ilość takich megaserii to 3 maksimum 4 i koniec treningu!!

Pin It on Pinterest