problem z treningiem

#84508

Hades
Keymaster

Jeśli chcesz przetrenować całe cia3o to jedynym sensownym rozwiazaniem wydaje się ćwiczenie gornej po3owy ciała w jednym dniu a drugiej po3owy w drugim. Trzeba tylko to jakos sensownie poukładaa aby wystarczy3o si3 na trening wszystich partii w danym dniu.

lub inaczej:
wszystkie grupy w jednym treningu podzielone na 2 razy w tygodniu. Stosuj do 8 ćwiczen na każdym treningu. Wykonuj przemiennie dwa układy treningowe, z których każdy zawiera 3 lub 4 ćwiczenia zło?one oraz 3 lub 4 ćwiczenia izolowane. Szczego3owo dopracuj dobor ćwiczen, liczby powtórzeń, intensywnooa i czestotliwość treningow tak, aby powsta3 bezpieczny, ale jednoczeonie efektywny program.
Są cztery g3owne grupy ćwiczen, nad którymi musisz się skupić jeśli chcesz osiągnąć poteżniejsz1 sylwetke. Dodatkowo do wyszczegolnionych grup mięśniowych łydki, brzuch, triceps i biceps wymagają szczegolnej bezpooredniej uwagi podczas ruchow izolowanych.

Uda i pooladki: przysiady, wyciskanie nogami

Klatka i barki: wyciskanie na ławce, wyciskanie na ławce podniesionej, wyciskanie zza karku, uginania ramion na poreczach

Dolne partie grzbietu: martwy ciąg, cześćiowy martwy ciąg, martwy ciąg na prostych nogach

Gorne partie grzbietu i najszerszy grzbietu: podciąganie sztangielki w opadzie, podciąganie sztangi w opadzie, podciąganie na drążku, odmiany martwego ciągu, odmiana podciągania sztagi wzd3u? tulowia

Nie możesz w sposob produktywny zastosowaa wszystkich tych głównych ćwiczen w tym samym programie. Musisz być wybiorczy. Później jednakże w ro?nych treningowych cyklach możesz je stosowaa w wiekszooci lub wszystkie. Podziel te ćwiczenia na dwa lub trzy układy, ktore zmieniaj z treningu na trening.

Pin It on Pinterest