Proszę o pomoc

#85415

Hades
Keymaster

po 1 jesli masz full czasu to zmien godzine treningu chyba ze o 11 jestes po 2 posi3kach…
po 2 gdzie są ćwiczenia na gorna czesc klatki wsyztsko robisz na poziomej jesli takn bedziesz cwicyzl bedziesz miual cyce jak u baby na prostej wystarcza ci 1-2 ćwiczenia i ze 2 ćwiczenia na skosie powinny byc bo wogle nie cwiczysz gornej czesci cyca
Triceps jeszcze ujdzie

do grzbietu bym dorzucil na sam poczatek podciaganie na drazszku szerokim chwytem zeby rozgrzac mięśnie to raz a dwa zeby plecy się poszerzy3y
za duzo tych ćwiczeń na bicepsy rob tak:
-uginania gryfem łamanym stojac
-uginanie hantla na modlitewniku
-uginanie hantlami stojac
-ugiannie hantli w podporze o udo

co do barkow … po co wracasz do przedniego aktonu na koniec i gdzie jest jakies ćwiczenie na tylna czesc barkow! … zamiast tego twojego ostatniego ćwiczenia na barkow wrzuc szrugsy

A co ty jestes Coleman ze chcesz trenowac duże partie po 2 razy w tygodniu i male ? masz suplementy wspomagajace regeneracje i dobra dieteż jesli nie zapomnij o tym ! duże grupy mięśni przy intensywnym treningu potzrebuja 5-6 dni regenracji a male 3-4 dni… proponuje taki rozklad treningow w tygodniu
Poniedziałek:Klatka+Tricepsy
Wtorek:Wolne
Orodalecy+Bicepsy
Czwartek:WOlne
Pi1tek:Barki+Nogi
Sobota:wolne
Niedziela:Wolne

Bo tak uloznym planie wnioskuje ze jestes poczadkujacy dlatego tai rozklad na poczatek dopuki nie poznasz swojego organizmu ci wystarczy… a i napisz ile chcesz ropbic serii i powtórzeń bo czuje ze tu tez ostro na miesza3es 🙂

Pin It on Pinterest