prosze o pomoc w ulozeniu planu

#42216

Hades
Keymaster

PONIEDZIALEK I CZWARTEK

Klatka piersiowa: wyciskanie na laweczce plaskiej, wyciskanie na laweczce skosnej, pompki na poreczach

Plecy:
Podciagnie na drazku(4 serie do upadku mięśni), wioslowania w opadzie tulowia, martwe ciagi (3 serie x 10, 6, 4)

mięśnie brzucha:
Unoszenie nog (5 serii po 25 powtorzea)

WTOREK I PIATEK

Barki:podrzut i wyciskanie, unoszenie ramion bokiem, podciaganie sztangi do brody, wyciskania

Ramiona i przedramiona:
Uginania przedramion ze sztanga, uginania ze sztangielkami, siedzac, wyciskanie w waskim uchwycie na laweczce, wyciskanie francuskie sztangielkami, uginanie przedramion w nadgarstkach, uginanie przedramion w nadgarstkach w odwrotnym uchwycie

Brzuch:
sklony na laweczce skosnej (5 serii po 25 powtorzea)

SRODA I SOBOTA

Uda:
przysiady, wykroki, uginanie podudzi

Lydki:
wspinanie na palce (5 serii po 15 powtorzea)

Dolne partie plecow:
martwe ciagi na prostych nogach, sklony ze sztanga na barkach (3 serie – 10, 6, 4)
Brzuch:
unoszenie nog (5 serii po 25 powtorzea)

To plan dla poczatkujacych wg. arnolda ale nie mogę wykonywac niektórych ćwiczeń z powodu ze mam tylko wolne ciezary,np. nie mogę robic pompel na poreczach

Pin It on Pinterest