Proszę o porade

#98954

Hades
Keymaster

to po kolei.
1.najlepiej ogolnorozwojowke cwicz na maszynach. Ogolnie ważne są pompki, staraj się podciagaa na drażku ( nawet gdybys mial się podciagnaa tylko 3 razy). Rob sporo powtórzeń, do 20 mozesz nawet wiecej, cieżarem którym zrobilbys dwa razy wiecej powtórzeń na maksa.Na koniec takich ćwiczeń zrob sobie serie wykonczeniowa, czyli cieżarem którym cwiczyles staraj się zrobia jak najwiecej powtórzeń.Dobrze działa to na ukrwienie mięśni, przyzwyczajanie ich do wysiłku, wydolność tlenowa i rozciaganie sciegien.Pamietaj tez zeby przed i po treningu zawsze się porozciagaa, elastyczne i mocne sciegna to podstawa pozniej. Pod koniec treningu mozesz poprobowaa ćwiczyć na bezdechu, ale delikatnie, zwiekszy to Twoja odpornosa na nieprawid3owe oddychanie podczas ćwiczen i zwiekszy wydolność beztlenowa. podsumowujac, zero duzych ciezarow, jak najwiecej powtórzeń i dobre rozciaganie. Ciezar progresywnie zwiekszaj.

2. trening na mase bedziesz robil baaaardzo długo, wiec nie pekaj, sam stwierdzisz po sobie kiedy trzeba będzie się rze1bia.

3. trening na mase jest sprecyzowany na budowanie tkanki mięśniowej. teoretycznie im wiecej jej jest, tym siła jest wy?sza, wiec siła tez Ci pojdzie do przodu, zwłaszcza na poczatku. treningi silowe to ćwiczenie obecnej masy mięśniowej celem uzyskania lepszej zdolnosci skurczowej mięśnia.

ogolnie rzecz biorac trening si3owy na poczatku tez powoduje przyrost masy mięśniowej. ro?nice w efektach tych treningow zaczynaja się robia coraz wieksze wraz ze wzrostem tkanki mięśniowej. nie zastanawiaj się za duzo im wiecej bedziesz cwiczyl tym lepiej bedziesz wiedzial co Twoje cialo potrzebuje.

ufffffff
pozdro

Pin It on Pinterest