przykladowe plany treningowe

#23996

Hades
Keymaster

112137:date sob, 24 mar 2007 - 12:23:name bic44) ”(bic44 @ sob, 24 mar 2007 - 12:23) snapback112137/snapback/ zrob sobie jeden trening przy takim zakresie powtorzeń, np w przxypadku ramion najlepiej się sprawdza(jeszcze klatka dobrze puechnie te&#380 , a będziesz wiedział o co kaman )plecy lajtowe?a jakie znasz mniej lajtowe ćwiczenia na plecy?to jest to co najlepsze, ciężkie wielostawowe, przynoszące efekty )łydki na priorytet?! kurde nie kminie o co ci chodzi?łydy trudno pobudzić do wzrostu i aby było to w ogole możliwe, należy stosować stosunkowo dużą ilość powt po odczuciu palenia, tak jak tam napisałem )Puchnac to moze ciasto w piekarniku. Przyrost wielkości istniejacych juz włokien mięsniowych jest możliwy tylko poprzez stosowanie wiekszych ciezarow przy mniejszej ilośći powtórzeń i czasu na odpoczynek. Wykonujac duza ilość powtórzeń beda jakies przyrosty, ale wieksze beda gdy bedziesz wykonywal 12-4 powtórzeń.Jesli chodzi o grzbiet. To na pewno stosujesz bardzo male ciezary .Bo jak widze, ze na poczatku masz MC to mi się wierzyc nie chce, ze masz jeszcze sily zrobic podciaganie i wioslowanie ?? Brakuje mi po jednym ćwiczeniu na grubosc i szerokosc plecow, same wioslowanie polsztanga nie wystarczy. O jakie Ci podciaganie chodzi?Łydki?? Wystarczy jak bedziesz robil ciezkie przysiady, MC, wioslowania gdyz brzuchaty lydki rowniez pracuje podzczas robienia tych ćwiczeń. Nawet nie bedziesz musial robic wspiec, a i tak m. trojglowy lydki będzie rosl. Pytanie – dlaczego uwazasz,ze trudno jest pobudzic ten mięśnien do wzrostu??

Pin It on Pinterest