Pytanie???

#25888

Hades
Keymaster

ja bym zmienil, gdzie masz nogi??Pon:Klata + Barki (moze byc choc po klatce ciezej się robi barki)Tu bym wywalil waskie wyciskanieBarkidodaj jeszcze szrugsy 3 serieWt:NogiPrzysiady 4x 12-6Wykroki 4x10Mc na prostych nogach 4×10 (tutaj malym ciezarem skup się na technice, ćwiczenie kontuzjogenne)Wspieca na palce 4x20Sr:WolneCzw:Bice s + tricepsSuperserie:1.Ugianie sztnaga stojac 3×10-81. Franc. uginanie lezac 3×10-82. Ugianie mlotkowe na modlitewnkiu 3×10-82. Franc. uginanie sztanga siedzac 3×10-83. Ugianie o kolano 3×10-83. Prostowanie hantelka w opadzie 3×10-8PtPlecyPodciaganie na drazku 4xmaxWioslowanie sztanga 4×12-8Wioslowanie hantlem 4×12-10Mc 4×12-8Po kazdym treningu lub naczczo przed sniadaniem aeroby ok 35- 40min stopniowo zwiekszac, mozna odpusci aeroby w dzien kiedy się trenuje nogi i zamienic na inny. Pamietaj rowniez o brzuchu i przedramionach. W redukcji oczywiscie najwazniejsza jest dieta o raz nie zapomnij odpowiednich suplementow takich jak aminokwasy. Pozdro

Pin It on Pinterest