Pytanie???

#25891

Hades
Keymaster

A jesli juz bym się zdecydowal na te 4x w tygodniu to czy plan treningowy mogl by wygladac tak.pon. Klata+barki bok/przod1.wyciskanie hantli na plaskiej 4×10-122.wyciskanie na skosie 4×10-123.wyciskanie waski chwyt 4×10-124.rozpietki 4×10-12barki1.wyciskanie sztangi z klaty stojac 4×10-122.wznosy ramion z hantlami 4×10-12wto.plecy+barki/tyl1.wioslowanie ze sztanga w opadzie tulowia 4×10-122.stojac w opadzie tulowia – wioslowanie glownia trzymana jednoracz 4×10-123.stojac, sklony tulowia w przod (sklony "dzien dobry&quot ze sztanga 4×10-12barki1.wyciskanie sztangi zza karku4x10-122.stojac w opadzie tulowia – unoszenie sztangielki bokiem 4×10-12sRODA: z rana na czczo bieganie przed snem brzuszkiczwa.bic+tric+przedramiona1.Uginanie rak ze sztanga stojac 4×10-122.Naprzemianstronne uginanie rak ze sztangielkami stojac 4×10-123.stojac – uginanie przedramion z hantlami w chwycie mlotkowym 3×10-12tric1.wyciskanie francuskie 4×10-122.pompki na lawkach poziomych 3x 10-163.stojac w opadzie tulowia – prostowanie przedramienia w tyl ze sztangielka trzymana chwytem mlotkowym 4×10-12pić.Klata+barki bok/przod1.wyciskanie hantli na plaskiej 4×10-122.wyciskanie na skosie 4×10-123.rozpietki 4×10-12barki1.wyciskanie sztangi z klaty stojac 4×10-122.wznosy ramion z hantlami 4×10-123.szrugsy 4×12-15

Pin It on Pinterest