Pytanko dla pewnego swojej odpowiedzi

#84710

Hades
Keymaster

mozesz zastosowaa mój trening
-Wyciskanie na ławeczce plaskiej sztangą 212/18-6
-Wyciskanie sztangą na skosie 12/18
-Wyciskanie hantli na skosie 1110
-Wyciskanie hantli na skosie leżąc na boku 12/10 (to ćwiczenie przedewszystkim rozbudowuje wewnetrzn1 czeoa cyca)

Mi ten plan treningowy przynius3 efekty jakie chciałem miałem bardzo slabo rozwinietą gorn1 czesc klatki a teraz jest wszystko OK ale i tak dalej jade tym planem bo mi odpowiada i wybijam jeszcze bardziej gorna czesc 😀 … ale nie jechalem ciągle tym samym planem robilem kombinacje ćwiczen np długo robilem rozpietki na skosie zamiast wyciskania hantli a zamiast wyciskania hantli leżąc na boku wyciskanie sztangi na lekkim skosie wąskim chwytem i wiele innych kombinacji ale 2 podsatwowe ćwiczenia czyli wyciskanie na ławce prostej i skosnej zawsze pozostawa3y bez zmian co najwyrzej zmienialem sztange na hantle od czasu do czasu ale pamietaj tez ze odrazu tego nie poprawisz mi to zajelo pol roku ale efekt w zupelnosci mnie zadawala 🙂

Pin It on Pinterest