schudniecie – glupie pytanie

#98822

Hades
Keymaster

dex jestes nowy, wiec zapoznaj się z wyszukiwarka
https://www.kulturystyka.org.pl/search.php

6 Weidera  
co myslicieo o tym ?  Aerobiczna szostka Weidera. Jest to zestaw ćwiczen na mięśnie brzucha wykonywane w celu spalenia tkanki tłuszczowej zalegajacej w ich obrebie oraz do znacznego wzmocnienia wszystkich mięśni brzucha.  Awiczenia szostki wykonuje się jedno po drugim bez żadnych przerw na rozlu1nienie mięśni szostka składa się z szesciu ćwiczen nastepujacych po sobie. Najważniejszym elementem każdego powtorzenia jest moment zatrzymania ruchu w momencie maksymalnego napiecia mięśni na 2-3 sek. Awiczenia szostki wykonuje się na p3askim pod3o?u (materac lub dywan) bez żadnych specjalnych urzadzen i przedmiotow przez szesa tygodni. W koncowy okresie programu (pićty, szosty tydzien) należy zwrocia szczegolna uwage na to by ca3osciowy trening dzienny nie przekroczy3 25min. W przypadku takiego zagrożenia należy skracaa do minimum ruch w czasie powtórzeń, powtórzeń nie moment zatrzymania 2-3 sek. W momencie napiecia maksymalnego.  Cykl ćwiczeniowy obejmuje wykonywanie 6-ciu ćwiczen jako jednej serii. Jednak ilość serii i powtórzeń w seriach zmienia się w miare up3ywu dni realizacji całego programu.  I tak :  1 dzien – 1 seria po 6 powtórzeń w każdym ćwiczeniu  2,3 dzien – 2 serie po 6 powtórzeń w każdym ćwiczeniu  4,5,6 – dzien – 3 serie po 6 powtórzeń w każdym ćwiczeniu  7,8,9,10 – dzien – 3 serie po 8 powtórzeń w każdym ćwiczeniu  11,12,13,14 – dzien – 3 serie po 10 powtórzeń w każdym ćwiczeniu  15,16,17,18 – dzien -3 serie po 12 powtórzeń w każdym ćwiczeniu  19,20,21,22 -dzien 3 serie po 14 powtórzeń w każdym ćwiczeniu  23,24,25,26 – dzien 3 serie po 16 powtórzeń w każdym ćwiczeniu  27,28,29,30 – dzien 3 serie po 18 powtórzeń w każdym ćwiczeniu  31,32,33,34 – dzien 3 serie po 20 powtórzeń w każdym ćwiczeniu  35,36,37,38 – dzien 3 serie po 22 powtórzeń w każdym ćwiczeniu  39,40,41,42 – dzien 3 serie po 24 powtórzeń w każdym ćwiczeniu  UWAGA!!! Gwarancja całego sukcesu, czyli otrzymanie po szesciu tygodniach wymaganego efektu jest dok3adne wykonywanie wszystkich ćwiczen i bezwzgledne ćwiczenie każdego dnia od chwili rozpoczecia programu. Każdy dzien ma swoja wartosa dla motorycznego pobudzenia mięśni brzucha tak, aby nie miały one wiekszej przerwy niż jednodniowa, w innym przypadku zostanie przerwane ich długotrwa3e obciażenie, co nie rokuje uzyskania oczekiwanego wyniku koncowego.  ćwiczenia :  

Opis ćwiczen wykonywanych w jednej serii:  1 ćwiczenie. W leżeniu na plecach, rece wyprostowane wzd3u? tulowia, unosimy klatke piersiowa zginajac kregos3up do przodu w czesci piersiowej (czesa led1wiowa pozostaje prosta na pod3o?u) jednoczesnie unosimy jedna noge w gore zginajac czesa udowa w biodrze do konta 90o i kolano rownież zginamy do kata 90o. W pozycji uniesionej klatki i nogi przytrzymujemy lekko obiema rekami kolano d3onmi i obu stron. Jest to pozycja maksymalnego napiecia, którą utrzymujemy, przez 2-3 sek. Nastepnie wykonujemy szybkie przejscie do leżenia poczatkowego i powtarzamy ćwiczenie do drugiej nogi, co daje nam pe3ne jedno powtorzenie.  
2.ćwiczenie. Wykonujemy je analogicznie do pierwszego ta tylko roznica, że ruch jest wykonywany jednoczesnie do obu nog.  
3.ćwiczenie. Wykonujemy je analogicznie do pierwszego z ta tylko roznica, że rece nie le?a w pozycji poczatkowej na pod3o?u wzd3u? tulowia, lecz są splecione za karkiem, a przytrzymanie w momencie maksymalnego napiecia nastepuje nie d3onmi, lecz 3okciami.  

4..ćwiczenie. Wykonujemy je analogicznie do drugiego z ta tylko roznica, że rece nadal są splecione jak w ćwiczeniu trzecim  
5.ćwiczenie. Wykonujemy je analogicznie do trzeciego ta tylko roznica, że nie wystepuje tutaj zatrzymanie w momencie maksymalnego napiecia mięśni, lecz caly sens polega na tym żeby wszystkie skretoskłony wykonaa w jak najszybszym czasie (tzw. rowerek).  
6.ćwiczenie. Wykonujemy je analogicznie do drugiego z ta tylko roznica, że nie zginamy nog w kolanach lecz unosimy nogi do gory calkiem wyprostowane    

Pin It on Pinterest