Siła klatki

#90902

Hades
Keymaster

ja proponuje wyciskanie zaczynamy od plaskiej
plaska 5-6 serii
1 40% ciezaru — 14 powtozen
2 40% ciezaru — 12 powtozen
3 90% ciezaru — 5 powtozen
4 95% ciezaru — 4 powtozenia
5 100% ciezaru — 3 powtozenia
6 105% ciezaru — 2 powtozenia
oczywiscie korzystamy z pomocy kumpla
odpoczynek jak najdluzszy ja stosuje okolo 3 do 4 minut zeby niesiedziec caly dzien na silce

przechodzimy na skoks 4 serje
1 80% 5 razy
2 85% 4 razy
3 90% 3 razy
4 95% 2 razu

pomoc kumpla mile widziana
procenty w skosie odnosza się do maksa wycisnietego na skosie (zadkos ie wyciska na skosie ale tak na oko )
w treningach na mase wyciskamy najpierw na skosie wiec mozemy kiedys sprobowac 😀

w sumie te dwa ćwiczenia wystarczylyby na sile ale polecam na koniec przenoszenie ciezaru za glowa….. 3-4 serje po 6-8 powtozen odpoczynki 2-3 minuty
odpoczynek miedzy cwiczeniami 4-5 minut

ja osobiscie jade tym treningiem tylko dodaje 2 ćwiczenia
sila czyli wycskanie plaska i skos mała ilość powtozen
potem wyciskanie hantli na skosie przechodze ze skosu do plaskiej po 6-8 powtozen czyli typowaa masa
potem przenosze ciezar za glowe ilość powtórzeń jak przy robieniu masy ale glownie chodzi o rozciagniecie klaty
i na koniec na tzw. dojeba*** sciagma gorne wyciagi na bramie …. 3-4 serje
troche duzo ćwiczeń ale daje rade

Pin It on Pinterest