Silownia

#22676

Hades
Keymaster

Powiedzcie mi jeszcze jedną rzecz: jak już będę ćwiczył partie mięśni raz w tygodniu i np. w poniedziałek wypadnie mi jakiś trening, bo będzie święto To poniedziałkowy trening już pominąć?Znalazłem trening ACT, czy ktoreś ćwiczenia obciążają kręgosłup? Bo chciałbym jeszcze urosnąć 1.Unoszenie nog do pionu w leżeniu na plecach-(brzuch), 2.Prostowanie nog na maszynie w siadzie-(czworogłowe ud), 3.Uginanie nog w leżeniu na maszynie (m.kulszowo goleniowe dwugłowe uda)4.Wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce prostej -(klatka piersiowa), 5.Unoszenie sztangielek bokiem w gorę w staniu-(naramienne), 6.Wyciskanie sztangi zza karku w siadzie na maszynie smitha-(naramienne), 7.Podciąganie drążka wyciągu do klatki w siadzie-(najszersze grzbietu), 8.Wiosłowanie sztanga (dowolny chwyt, na tzw. grubosc plecow)9.Naprzemianstronne uginanie ramion ze sztangielkami z supinacja nadgarstka-(bicepsy), 10.Pompki na poręczach-(m. trojgłowy ramion), 11.Uginanie i prostowanie nadgarstkow ze sztangą w siadzie-(przedramiona), 12.Wspięcia na palce z obciążeniem na barkach-(m. trojgłowy nog).Czy zamiast 1 ćwiczenia mogę robić brzuszki na ławeczce?

Pin It on Pinterest