Silownia dodatkowo – co ćwiczyć?

#25263

Hades
Keymaster

podtrzymanie formy to sprawa bardzo nieoczywista i wielu myli pewne zasady dzialajace ludzkim organizmem. jezeli miesien poddawany jest cyklicznym, systematycznym i progresywnym obciazeniom, to się rozwija. dlatego wszyscy stajac się silniejsi chca byc jeszcze silniejsi i zakladaja wieksze ciezary. problem zaczyna się gdy przestajemy cwiczyc. co się wtedy dzieje? po pewnym czasie nieuzywane w uprzednim natezeniu mięśnie zaczynaja w dosc szybkim czasie zanikac, przestaja gromadzic nadwyzki glikogenu i są mniej przygotowane do podjecia spowrotem odpowiednich treningow. juz miesieczna przerwa powoduje, ze potrzebujemy ze dwa tygodnie na rozruch i powrot do poprzednich parametrow. ale co się dzieje jak chcesz cwiczyc na podtrzymanie? zaczynasz cwiczyc z takim samym obciazeniem, nie zwiekszajac natezenia treningowego, po czym i tak miesien zaczyna…. malec. czemu tak się dzieje? otoz wzrasta koordynacja ruchowa mięśni, oraz ich sprawnosc , mięśnie staja się coraz silniejsze przy coraz mniejszej objetosci w efekcie maleja. dlatego jezeli ktos chce cwiczyc, to są dwie opcjealbo jedzie na 100% i rosniealbo jedzie na 0-99% i gowno rosnie..pozdro!

Pin It on Pinterest