skok

#98728

Hades
Keymaster

Kiedys wpadłem na nie przypadkowo w necie, warto poczytać:

[link/zdjęcie usunięty/e (linki/i nieaktualne] z krzes3em – po3o? jedna noge na krzesle, tak żeby stopa le?a3a na nim cala podeszwa, a udo było rownoleg3e do ziemi. Druga noga, wyprostowana stoj na ziemi. U?ywajac siły nogi na krzesle, wybij się w powietrze i w locie zmien nogi, jedno powtorzenie to wyskok z prawej i lewej nogi, polecam robienie w dwoch seriach..

Przysiad w rozkroku – nogi rozstawiaa na szerokosa mniej wiecej dwoch i pół stop, stopy skierowane na zewnatrz o kat 45 stopni, schodzia aż do momentu, kiedy uda są prawie rownoleg3e do ziemi, warto robia to ćwiczenie przy maksymalnej szybkosci, ale przy zachowaniu odpowiedniej postawy.

Podskoki – podskoki, których kolana wedruja do klatki piersiowej

Wypady – stan wyprostowany, jedna noga zrob duży krok do przodu i zegnij ja tak, żeby udo było rownolegle do ziemi, druga noga powinna być lekko zgieta w kolanie, ktore powinno dotknaa ziemi. U?ywajac siły przedniej nogi wroa do pozycji wyjsciowej, po wykonaniu danej liczby powtórzeń zrob to samo dla drugiej nogi, wykonanie powy?szych to jedna seria, polecam robia ca3osa w dwoch seriach.

Pin It on Pinterest