Test – Podsumowanie str 7

#25655

Hades
Keymaster

DobryDzis juz po treningu klatki i bicepsow:Na poczatek jak zwykle 4 serie lydek na kotrych mam zakwasy od poniedzialku i ciezko jest mi chodzic…Klatka:Wyc. sztangi skos 70×10, 80×9, 85×6 i n ostatnie seri juz nie mialem sil wiec znow dalem 70x8Wyc. sztangi poziom 60×10, 60×10, 65×8, 65x8przenoszenie hantla 15×10, 15×10, 15x10Co do treningu klatki to mogę jedynie powiedziec ze intensywonsc dobra, ciezary troche mniejsze ale spowodowane to tym iz na silowni mam troche krotka sztange i bardziej od klatki pracuja tricepsy :/ na poziom poprostu juz mi lapy siadaly :/ trening klatki trwal ok 30 minBicepsUginanie na modlitewniku 15×10, 19×8, 21x6Uginanie sztanga stojac 40×10, 45×8, 50×6"21" 16, 21, 26Biceps wyrobilem w 25 min, ostatnie ćwiczenie spompowalo mi bicepsy na maksa. Na zakonczenie jeszcze zrobilem przedramie ktore tez niezle napuchlo. Teraz posilek potreningowy, pozniej bialeczko na noc i nyny. Jutro ciezki dzien bo nogi, juz dzis się denerwuje… pozdro

Pin It on Pinterest