Test – Podsumowanie str 7

#23322

Hades
Keymaster

Dopiero teraz wrocilem Wiec jak pisalem wczesniej uzupelniam wpis z wczorajKlatkaWyc. skos 70×10, 80×10, 85×6, 90x5Wyc. poziom 65×10, 70×10, 75×7, 80x6Przenoszenie hantla 26×10, 31×10, 36x6BicUginanie na modlitewniku 17×10, 19×8, 21x6Uginanie sztangi stojac 42×10, 47×8, 52×6"21" 26, 30, 30Na koncu zrobilem przedramie i lapy tak spompowane jak nigdy! myslalem ze mi skora peknie i wszytsko wyplynie z treningu się ciesze gdyz znowu co nieco dodalem, a to zawsze cieszy pozatym w srode znowu w stalem o 5 i zrobilem 30 min aerobyDzisiaj byl trening nogPrzysiady 130×5, 130×5, 130×5, 130×5, 130x5Przysiady z sztanga z przodu 70x10Przysiady z sztanga na karku 80×10 tu zrobilem na dobitke Wykroki 44×10, 44×10, 44x10Superseriauginanieprostowanie tutaj niestety nie znam ciezaru ale zrobilem 3s po 18pmc na prostych nogach 80×10, 80×10, 80×10 tutaj starannie techniczne i ladnie dwojki czulemwspiecia 4x20Na dzis to tyle co do tego modlitewnika to robie uginanie z hantla a nie z sztanga pozatym ta miarak z cp chyba jakas lewa bo kretki zostanie jeszcze na conajmniej jakies 2 tygodnie, ale w sumie nie narzekam bo cp super się rozkrecilo. Pas chyba gdzies widzialem na jakims filmie ze są takie specjalne pasy na ktore mozna nakladac obciazenie jak się nie myle to bylo to na filmie z Radkiem "Shut the fuck up and train" ale mogę się mylic, poszukam po necie moze cos znajde. pozdro

Pin It on Pinterest