Thermo Fat Burner + L-Carnityne Complex

#93027

Hades
Keymaster

1.Co do suplementow wybor wydaje się trafny wiecej nie napisze bo nie brałem jeszcze niczego na redukcje.
2.Jesli chce schudnac to niepotrzebna tutaj siłownia. Bieganie jak najbardziej przynajmniej 40 minut jednorazowo polecam z samego rana a jesli nie to wieczorkiem przed pojsciem spaa. Jesli maja być tego efekty także radze biegaa 3-4 razy w tyg. Co do brzuszkow wystarczy do tego pod3oga S3ysza3em że dziennie trzeba robia 400 aby mieć p3asciutki i twardy ale nie byłbym taki rygorystyczny co do ilośći ja robie dziennie 200 i jest spox podczas biegania także brzuszek ładnie się robi. To jesli chodzi o taki zarys bo domyslam się że kumpel na razie nie ma ambicji chwalia się wszystkimi partiami mięśni brzucha. Każde ćwiczenie aereobowe jest dobre wg. mnie biegaa musi przede wszystkim sam miałem taka przygode za soba i jestem zadowolony ale do biegania jesli ma zaparcie to może skakaa na skakance, przysiady, podciagania wszystko z licznymi powtorzeniami.
3. Dieta- regularne posiłki co 3 godz. i o tych samych porach, dieta nie ro?ni się jesli chodzi o to od innych dla ludzi cwiczacych. Tylko wiadomo dieta redukcyjna ograniczone spo?ywanie wegli i tłuszczu a głównie przyjmowaa produkty bialkowe.
4. Pasy- niektorzy mówią że to w ogole nie pomaga, ja przebiega3em z takim pasem 4 miesiace samo noszenie nic nie daje ale bieganie w nim super sprawa nagrzewa mięśnie brzucha i podwy?szona temp. sprawia że na nim spala się tluszczyk. Sam jak po bieganiu go sciaga3em to pot się po pod3odze rozlewal
Powodzenia zycze koledze. Pozdro.

Pin It on Pinterest