Trening

#25046

Hades
Keymaster

PONIEDZIALEK:KLATKA: progresja 12-6Wyciskanie sztanga na lawce prostej: 4serie Wyciskanie sztangielek w lezeniu na lawce skosnej-glowa w dol 4 serieWyciskanie sztangielek na lawce skosnej: 4serie Rozpietki hantelkami na lawce skosnej: 4serie po Biceps: 4 serie 12-6 progresjauginanie sztangi stojac (gryf prosty) mlotki z suplikacja-Uginanie ramienia ze sztangielka w siadzie – w podporze o kolanoWtorek: Wolne SRODAlecy Podciaganie szerokim nachwytemWioslowanie sztangielka 4 serie 10-10-10-8Wioslowanie sztangaMC TRICEPS:wyciskanie francuskie sztanga lezac 4 serie linki 4 serie Zciaganie linki wyciagu gornego stojac (poprzez prostowanie utrzymujac lokcie nieruchome) 4 serie po 12, 12, 10, 8 powtórzeń Czwartek:Wolne PIATEK: progresja 12-6 x 4BarkiWyciskanie sztangi zza glowyunoszenie sztangietek w opadzie tulowia 4 serie unoszenie sztangietek bokiem w gore 4 serie Nogi progresja 12-6 x 4przysiady prostowanie nog na atlasie-4 seriewypychanie na suwnicy-4 serieuginanie nog w lezeniu-4 serieLydki:Wspinanie na palcach ze sztanga za karkiem 4 seriea gdzie brzuch. Najlepszy zwis (np. unoszenie nog w zwisie na drazku itp, sklony tulowia w lezeniu z obciazeniem)

Pin It on Pinterest