Trening 6-miesięczny do zmiany/poprawy??!!

#37302

Gromoz
Uczestnik

Takim treningiem jedziesz stanowczo za dlugo, pomimo, ze miales 2 miechy przerwy. Musisz wiedziec, ze mięśnie przyzwyczajaja się po pewnym czasie do wykonywanych ćwiczeń, ogolnie do planu treningowego, jesli tak to mogę ujac.Moim skromnym zdaniem to na mase powinienes stosowac progresje, czyli po kazdej serii zwiekszac obciazenie kosztem powtórzeń. A u Ciebie widze 4 serie po 10 powtórzeń. Jezeli mimo wszystko po kazdej serii zwiekszasz ciezar i masz sile na wykonanie tych 10 powtórzeń, to widocznie stosujesz zbyt maly ciezar, albo czas odpoczynku miedzy seriami jest zbyt duzy.Nog mozesz nie cwiczyc jak nie chcesz, ale brzuch raczej powinienes 😆 Doradzilbym Ci taki rodzaj treningu co ja stosowalem jak mialem czas odwiedzac silownie.Co tydzien zmienialem ćwiczenia na kazda partie mięśni. Uklad treningowy stosowalem max 2-3 miesiace. Zamienialem kolejnosc ćwiczeń, ilość serii i powtórzeń. Raz np. robilem wyciskanie na plaskiej 4 serie po 12-10-8 powtórzeń, innym razem 3 serie po 12-10-8 ale z troszke wiekszym ciezarem.Jak bedziesz zmienial trening to zastanow się nad cwiczeniami zastepczymi i kombinowaniem z seriami i powtorzeniami.

Pin It on Pinterest