trening dla 45 latka

#30451

Hades
Keymaster

ale mi pomogliscie ….. /:-(0 馃檨 /czyli ma byc ogolnorozwojowy na poczatek ????co myslicie o tym??Program na mase.Program przeznaczony dla poczatkujacych.Program trzydniowy.System 1-1-1-1-1-2Dzien pierwszy 1Klatka1. Wyciskanie sztangi na lawce poziomej 4 serie po 15, 12, 10, 6-7 powtorzen2. Wyciskanie sztangi na lawce skosnej (glowa do gory kat 45) 4 serie po 12, 10, 8, 8 powtorzen3. Rozpietki (glowa w dol kat 30) 4 serie po 12, 12, 10, 8 powtorzenTriceps膮. Prostowanie reki zza glowy ze sztangielka jednoracz – stojac 15.12.10.6-72. Wyciskanie francuskie sztanga prosta do czola lezac 12.10.8.Dzien trzeci 2Barki1. Unoszenie hantelek bokiem 4 serie po 15, 12, 10, 10 powtorzen2. podciaganie gryfu do szyi 4 po 12 10 8 6 Kaptury1. Wzniosy sztangi przodem na prostych rekach 4 serie po 15, 12, 10, 10 powtorzenUda1. Uginanie nog na maszynie w leżeniu przodem (dwugłowe ud)2. Uginanie nog na maszynie (na dwuglowe uda) 4 serie po 15, 12, 12, 10 powtorzenLydki1. Wspinanie na palcach ze sztanga za karkiem 3 serie po 15, 15, 10 powtorzenBrzuchABSDzien pi膰ty 3Plecy1. wioslowanie linkami wyciagu 4 po 12 10 8 6 2. Wioslowanie hantlem 4 serie po 15, 12, 12, 10 powtorzen3.zciaganie linki wyciagu gornego do klatki 4 serie po 15, 12, 10, 8 powtorzenBiceps膮. Uginanie przedramion ze sztanga lamana stojac waskim chwytem 4 serie po 12, 12, 10, 7-8 powtorzen2. Uginanie przedramienia z hantelkiem ze skretem w oparciu o udo 3 serie po 12, 10, 8 powt贸rze艅

Pin It on Pinterest