Trening do oceny.

#23546

Hades
Keymaster

Jesli masz chore kolano to powinienes cwiczyc, wzmacniac m. nog a nie leciec w ciula. Przynajmniej mocne mięśnie beda chronic twoje kolano przed poglebianiem się urazuZwiazku z tym, ze nie robisz ciezkich wioslowan, MC, podciagania się z obciazeniem musisz cwiczyc przedramiona jako osobna partia mięśniowa…Poniedziałek:Klata:Wyciskanie sztanga-płasko 12/18/8Rozpietki-ramiona proste w łokciach- skos 45 stopni 8/8/8Wyciskanie sztangielek-skos 45 1110Biceps:Uginanie ze sztanga nad chwytem 12/18Hantle młotek, w koncowej fazie łokcie max do gory 1110Uginanie o udo 1110Środalecy: totalne nieporozumienie , gdzie tu w ogole jest ćwiczenie na najszerszy grzbietu, a te sklony to chodzi CI chyba o unoszenie T z opadu??Sztanga do brody-szeroki uchwyt – 1110Skłony tulowia przod sztanga 1110Unoszenie barkow ze sztanga na posladkach 1110Tric:Ławka plasko, prostowanie hantli w tyl 1110 hm… tu się domyslam co to moze byc daj jako ostatnie cwiczenieUginanie przedramion do klatki na lawce plasko 1110 ????? tego nie czajeSztanga waskim podchwytem francuskie na lawce plasko 1110 daj jako pierwsze ćwiczenie Piątek:BarkiZza karku sztanga 1110Siedzac unoszenie bokiem sztangielek 1110Siedziac kat 90 wyciskanie sztangielek 1110 delete podciaganie sztangi wzdluz Tserie klasyk tz. 12-6 progresja x4 POPRAW TO, a szczegolnie grzbiet (poczytaj ze zrozumieniem)

Pin It on Pinterest