trening do oceny

#26383

Hades
Keymaster

barkiWyciskanie na maszynie (przod,srodek,tyl) na kazde 4 serie po 10 powtórzeń czyli 3x4seriix10powtorzen to wywalWyciskanie sztangi sprzed glowy 4 serie 12-6Unoszenie sztangielek bokiem w gore 3 serie 10-4Unoszenie hantli w opadzie jwplecy +bicepsą.Podciaganie na drazku szerokim uchwytem-4serie (12-6 powt.)2.Sciaganie drazka wyciagu gornego szerokim uchwytem-jw3.Podciaganie(wioslowanie)sztangi w opadzie tulowia-jw4.Martwy ciag-jwm.dwuglowy ramion 4 x 12-6 Uginanie ramion ze sztanga stojac podchwytemUginanie ramion ze sztangielkami stojac (uchwyt "mlotkowy&quot Uginanie ramienia ze sztangielka w siadzie – w podporze o kolanonogi, klata,triceps, przedramie, brzuchtutaj sam sobie zrobisz. Trening na klatke piersiowa ma obejmowac ćwiczenia wzmacniajace dolna, gorna i wewn. czesc m. klatki + (min 12 serii), a na triceps max 12 serii na wszystkie glowy m.trojglowego, na nogi ćwiczenie wzmacniajace m. czworoglowy uda, kulszowo-goleniowe, m. podudzia (do 16 serii). Brakowalo mi przedramienia i brzucha. Cwicz 3, 4 razy w tyg…

Pin It on Pinterest